Data analyse staat bij veel organisaties centraal in de strategie. Data scientists willen graag geleid worden door een ervaren manager die wel van de inhoud weet (-en weet dat dat alleen niet voldoende is-).
Bedoeld voor (senior) management om zin en onzin te onderscheiden in de wereld van AI en (text-) analytics en de belangrijkste begrippen te durven gebruiken in een gesprek. Wegwijs in het doolhof van AI buzzwords. En wat is naast data scientists nodig om analytics geintegreerd te krijgen in de organisatie.
Soms is het fijn als er iemand meekijkt bij offertes en aanbestedingen en de kritische vragen kan stellen (of souffleren). De demo werkt altijd, maar waar wordt het echt moeilijk.
Software vendors doen alsof alles makkelijk is; consultancy firms presenteren een kleine scope terwijl ze weten waar het uit gaat lopen. Wie staat er aan uw kant en denkt even mee?
Als de gebruikers niet goed weten wat ze moeten vragen en wat er mogelijk is, en de data scientists het altijd mooier willen maken maar nooit iets in productie krijgen.
Walter heeft meer dan 25 jaar ervaring in data analyse en helpt organisaties de waarde uit hun data te halen.
info@walterdiele.nl